6 Kasım 2012 Salı

♥ HayaLi biLe çok güzeL seninLe....

Kuran okumanı istiyorum bana o güzel sesinle şiirler yerine ,
Dinlemek daha ecir'li ya uyanıklık benimkisi işte..
Uykunun ağır olduğunu biliyorum ,
Sabah Namazlarına kaldırırırım seni dürte dürte hiiç merak etme. 


İşe giderken kapıda olu
rum ,
Eve geldiğinde de.
Sıcacık yemekler yaparım sana ,
Bazen tuzu fazla kaçar , çaktırmazsın küserim diye.
 


Kavgalarımız olur muhakkak ,
Dargın da kalabiliriz bir süre.
Ama asla yataklarımızı ayırmayız ,
Konuşmasakta günün bitiminde elin olur elim üzerinde.
 


Hem sen benim güneşim değil misin ?
Arada bir bulutlar ardına saklansan da varlığını gösterirsin.
Korursun beni , korurum seni.
Sinirlendiğinde ağzından küfür çıkacak olursa ;
Tebessümle gözlerimi kısarak ağzını kapatırım
GÜNAH bize uzak olsun niyetiyle.
 


İstişare ederiz bol bol.
Hatalarımızı hatırlarız arada sırada ,
Başımız yerde ellerimiz semada Af dileriz ağlaya ağlaya.
Senin sesin kısık olur bilirim..
Benimkinin tonu biraz daha fazla.
 

Gözyaşları içinde bana bakarsın ve Tebessüm ederek dersin :
'Yavv Hatun bari burda sesini kontrol et ,
Kendi duama mı amin diyeceğim seninkine mi şaşırdım vallaha'
Kaşlarımı çatar , dudaklarımı bükerim
'hıııh ben öbür odaya gidiyorum' derim.
    Öyle işte.
Bu kadar Hayal fazla !
 


Diyorum ki sana ;
Kimliğime bakıpta soyadını görmek çok hoş olur ,
Anla..<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder